erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meb de ogretmenim. 1 gün maaşım yatmazsa ertesi gün okula gitmem. Dogruya dogru. Aldigim maaş iyi kötü tartışılır ama beni meslegime adanmış bir ömür gibi gorünen bir performans sunmama yetecek miktarda degil. Hepimiz gecim için çalışıyoruz.
Kahkaha atarak okudum bunu değil 1 gün gitmemek, kamudan atılırım korkusuyla gecesine okul kapısında yatarsınız.

Dipnot: öğretmenim.