Meb de ogretmenim. 1 gün maaşım yatmazsa ertesi gün okula gitmem. Dogruya dogru. Aldigim maaş iyi kötü tartışılır ama beni meslegime adanmış bir ömür gibi gorünen bir performans sunmama yetecek miktarda degil. Hepimiz gecim için çalışıyoruz.
Pençe kilit de askerim. En son 5 ekimde banyo yaptım. Ev yemeğine hasretim, duşa hasretim, tuvalet yok ona da hasretim. (dağa taşa yapıyoruz) yemin ederek yazıyorum hergün taciz (keskin nişancı, drone, maket uçak saldırısı) maaş yatamayacak durumda ise devletimizin bir bildiği vardır desturu ile işime devam ederim. Şuan hijyen problemi ve kumanya yememiz yüzünden 1. Seviye hemoroid çıkmış bende. Acıdan kıvranıyorum ve 1 adet krem bile yok. Bunu teşhis eden Üs bölgesinde bizimle aynı şartlarda yaşayan sivil doktor. İşimizi parayla kıyaslarsak ondan verim alamayız. Halimize bin şükür. Bizden daha kötü durumda olanlar var.