kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baya iyi gözüküyor hocam, bu aralar televizyon bakıyordum. Kullanımı, renk kalitesi nasıl?
Önerir misiniz?
Tlc önermem hocam çalıştığım yerde 2 arkadaş almış çok yavaş geçişler var ve diğer tvler gibi kaliteli ekran görüntüsü yok