Öyle bir ihtimal yok.
Maaşlar niye yatmasın ?
Para dediğiniz şey rakamdan ibaret.
Paraları yatırmamak ile enflasyonu azdırmak arasında bir seçim olursa enflasyonu azdırır o parayı yatırırlar.
Yani enflasyona %20 ekleyelim ama maaşlar yatsın derler : )
Özel sektör işin başka bir boyutu.
Hepsini fetöcü fırsatçı ilan ediyorsun sıkıntı kalmıyor. Halk her şeyi yiyor zaten