orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu cihazı görmüştüm ancak tizen oluşu ve elektrik sarfiyatı biraz korkuttu açıkçası… Memnun musunuz?
gayet güzel, çok yoğun kullanım yapmıyoruz, elektrik sarfiyatı çok düşündürmüyor o yüzden. film izlemek, konsol falan güzel oluyor.