Hocam hiç uğraşmadan direkt dahiliyeye, yapabiliyorsan özele git. Özelde direkt endokrine randevu alabilirsin. Tahlilden 12 saat öncesinde bir şey yiyip içtiysen TSHı direkt etkiliyor. Herhangi bir sebepten de pik yapmış olabilir bu arada zaten doktorun teyit etmek için ikinci bir tahlil isteyecektir. Nodül vs. de olabilir ultrason da isteyebilirsin. Ciddi bir şey yoktur, geçmiş olsun şimdiden.