@ByHazerfen; demek istediğimi sen uzunca anlatmışsın ve boşa yormuşsun anlamıyor işte bizim halkımız sen ali nasılsın yazarsın öbürü ordan çıkar der ki sen yan yan bakarakmı ali dedin vs hep eskiler paylaşır böyle eskiden bayramlar daha güzeldi eskiden hayat zordu ama daha güzeldi diye bu internet ortamıda bu hale geldi eskiden daha tatlı rekabet vardı, eskiden paylaşmak vardı, şimdi ise bir kod hatası yaparsın bunu forumda paylaşırsın bir harf yada bir tırnak işaretini unutmuşsun adam gelmiş senden 1k ücret istiyor ULAN şunu yapmayı unutmuşsun yazamıyormusun..