Büyük bir çoğunluk zaten spam yapmıyor mu? Seo paketlerinde satılan hizmetin büyük bir çoğunluğu spam işlem değil mi?

Yüksek miktar ücretlerle kaliteli backlink alıp rakiplerinin önüne geçmek spam değil mi?
3 günlük siteye backlink paketleri ile yüzlerce binlerce backlink almak spam değil mi?
Yapay zeka ile içerik oluşturmak spam değil mi?
Sitede anahtar kelime yamyamlığı yapmak spam değil mi?
Yapay hit almak spam değil mi?
Google search consol ya da analytic gibi araçları manipule etmeye çalışmak spam değil mi?
Clickbait başlıklarla sosyal medyadan hit çekmek spam değil mi?
Sosyal medyada her gönderinin altına link paylaşmak vs. spam değil mi?
10 15 yıllık kaliteli otoriter sitelerin otoritesini kullanıp alanı dışına çıkan siteler spam değil mi?
Sayfa kaynağına eklenen googleyi manipule etmeye yarayan veriler spam değil mi?
Tumblr gibi paravan sitelerle hit çekmek spam değil mi?
Geçmiş dönemde Google newsi amacı dışında kullanmak spam değil mi?
Çok daha eskiye gidersek arkadaşına eşine dostuna siteyi tıklatmak spam değil mi?
Yüksek miktar içerikle sürümden hit kazanmak spam değil mi?
Olağan akışında olan indexlemenin 40 takla atarak hızlı indexlenmesi için uygulanan yöntemler spam değil mi?
İç site yapısı dışında sitenin dış yapısına uygulanan seo çalışmaları spam değil mi?


Yani yukarıdaki örnekler arttırılabilir ve mesele aslında şu: Her yiğidin yoğurt yeme tarzı farklıdır, aslında aynı yoğurdu yiyoruz fakat sen şöyle yedin diye söylenmek saçma ( Genel olarak herhangi bir kişi hedef değil ).


Bilgi paylaşımı konusuna gelirsek, Paylaşılan çoğu bilgi konusu gerekli ilgiyi görmüyor. Bilgiyi alan kişi teşekkür etmeden yoluna devam ediyor, ya da direkt biri çıkıyor ve hemen konuyu baltalamaya çalışıyor bu da forumdaki forum havasını yok ediyor