Yaz boyunca belirli limite kadar kullanılan bedava doğalgazı nasıl çıkaracaklar yoksa. Faturalara bak arkadaş. Kebap salonu ile bitişiğim. Pide fırını + kebap ocağı duvara bitişik doğalgaz ya da herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum çok şükür ama yazın ne yapacağız bilmiyorum. .)