Yeni çıkan programlar, oyunlar için hepsini yavaş yavaş yenilemeniz gerekiyor aslında. 16 gb ram iyi ama işlemci ve ekran kartı düşük kaldığı için, ram üstünden programlar/oyunlar kendini zorluyorsa bağırması normaldir

Grafik tasarım olarak işin içinde video varsa, Adobe programları varsa, bu ekran kartı ve işlemci yeni sürümlerde zor olur.

2 pc var elimde. Biri 16gb, biri 32gb. Açıkçası fark hissetmiyorum. Ama hdd yazma hızı, işlemciler değişince hızı daha iyi hissediyorum. (Kendi aralarında denemeler yapmıştım) Öncelikle işlemci ile başlayın, oyun & grafik programları için ekran kartınızı değiştirin. Sonrası ihtiyacınıza göre