Sorun aslında hızda değil hocam kullanılabilirliği çok az, yani bu hızlara çıkıyor ama özel problemlerde çıkıyor.
Bir arabanın sadece pistte 400 km/h ile gidip trafiğe çıkınca hareketsiz kalması gibi bir durum söz konusu.
Yani normal bir bilgisayardan katrilyon kat daha hızlı ama gta5 açamaz.
Bu sorun çözülür mü bilmem ama daha zamanı var gibi duruyor.