Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markette o ürünleri bedavaya almıyor beyefendi. Keşke çok ucuz olsada çok rahatlıkla alabilsek. Temel sorun ülkenin yönetim şeklinden alım gücünün düşük olmasından kaynaklı.
Kardeşim ben işin içinde olduğum için bu yorumu yapabiliyorum. Senin reyondan 50 liraya aldığın meyve sebzeyi 3 liraya, 100 liraya sattığı bir ürünü 25 30 tl bandında aldığını ve Türkiye genelinde binlerce şubesinden dönen kâr marjını oturup sabaha kadar hesaplamaya çalışsak matematiğiz yetmez.