Merhaba, sosyal medyada bir kullanıcı tarafından engellendiğimizde, o hesabı kapatıp aynı kullanıcı adıyla yeni hesap oluşturduğumuzda engel kalkmış olur mu? Kullanıcı adı aynı olacak önemli kısım bu. Yoksa yeni açılan hesap da aynı kullanıcı adı olduğu için direkt engellenmiş mi olur?