pahalılık konusunda tek bir yere odaklanmak yanlış.
sorun birbirine bağlı birçok faktörden oluşuyor.

üretici: akaryakıt ve üretim maliyetleri artmış durumda,
nakliye: yine akaryakıt fiyatları ve taşıma maliyetleri devreye giriyor,
aracılar: üretici ile hal ve pazar arasındaki komisyoncular bu sürece dahil oluyor.

bizim memlekette elma, kiraz, şeftali gibi pek çok ürün yetişiyor ama üretici ile market arasındaki fiyat farkı uçurum.
bunun suçlusu kim? üretici kooperatifleşmiyor, yanlış hükümet politikaları uygulanıyor ve vatandaş bu politikaları destekleyen hükümeti seçiyor!

sonuç olarak bu sorun hepimizin...

ayrıca zincir marketlerin denetimi çok... denetim yok. serbest piyasa diye istedikleri fiyatları yazabiliyorlar.