Bir markete günde 500 müşteri giriyor. Senin aylık olarak hesapladığın giderleri bir günün cirosunda kazanan marketler var. Emin ol bu fiyatları bukadar yüksek tutmasalar yine kazanırlar.
Gunde 500 musteri giren marketlerde en az 30 kisi calismasi lazim, 5 kisi degil. Bende Hollanda'da bir Türk marketinin yaninda oturuyorum gunde gelenin gidenin haddi hesabi yok. Ozellikle hafta sonlari. Ama 5 iscisi yok en za 50 iscisi var.. Yanlis anlamayin kiyaslamam Hollanda ekonomisi ve Türk ekonomisi ile alakali degildir.. Market buyuklugu ve calisan isci sayisi ile alkalidir..