Merhaba RİA ile ödeme almam gerekiyor Türkiye'de sanırsam Vakıf Katılım ve Vakıfbankın RİA ile anlaşması var, bu bankalarda sadece Euro hesabı açmam yeterli olur mu? Yoksa başka prosedür mü var?