birebir aynı problemi yaşıyorum şu anda. telefonum iphone 14 pro max ve ios 18. numaramı turkcellden turk telekoma taşıdım. saat 06:20'de geçiş olacak dendi. ama öncesinde sinyal gitti. taşıma işlemi oldu ama hala sinyal yok. yeni sim kartı başka bir cihaza taktım orada sinyal geliyor. fakat telefonuma takınca gelmiyor. sizin probleminiz nasıl düzelmişti?