vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kombiyi mi 40-45 derece ayarladınız yoksa oda içerisinde ki termostatı mı ?
Kombi hocam genel olarak 40 derece. Sadece sabahları 1-2 saat 45 derece kalıyor