picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocamda 16 ping normal midir yani ? Bu seviyelere geldik demek ki... Kablonet kullandığım zaman tek aboneydim 100mbps ile 150-160 vs. görüyordum o zaman çok mutluydum ping 5-6 ötesi gözükmüyordu. Sonra bina komple kablonete geçince 30'un altına inmedi pingim ve 2-3 ay içerisinde kendilerini terkettim Şu anda TurkTelekom Gbit fiber kullanıyorum bir tık pahalı ama ekmeğimizi buradan kazanıyoruz.
Evet bizim binada da çoğu Kablonet ama ben memnunum şuan fibere geçmiş kadar sevindim