Evde küçük çocuk var 40-45 derece arası yakıyoruz. 2150₺ geldi. Eski bir ev ısınmıyor da pek. Kış çetin geçecek belli. Her şey artıyor gelir artmıyor nasıl olacak bilmiyorum. Allah büyük.
kombiyi mi 40-45 derece ayarladınız yoksa oda içerisinde ki termostatı mı ?