Eskiden daha iyiydi. Korona öncesi her şey çok daha güzeldi. Aslında korona zamanıda güzeldi...
Şuanda kötü mü? Kötü diyip haksızlık etmek istemem ama her sektörde olduğu gibi ben eski günleri özlüyorum.
Çok fazla iş bilmeyen ajans, şahıs piyasada iş yapıyor genel sorun bu şuanlık. Piyasada ciddi güven eksikliği var.