ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç derecede yanıyor hocam?
42-43 derecede. 2-3 gün 50-55'lere çıkardım sadece. Gece gündüz hiç kapanmaz kombi. Ev dubleks, buna rağmen bu derecelerde bile iyi ısınıyor. Evde yaz kış atletle gezer, yatarım.