topun dibine girip vurduğu anda ayak çizgide idi bence geçmedi
sonraki pozisyonda oyuncunun kendini yere bırakması
öncesinde ofsaytı vermemesi
sonra vara gidip penaltı demesi

o kadar hata yapıp maçı yine gs kazandı.