mykizildag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalıştığınız firma bu soruya cevap verebilir ayrıca neden besten ayrılmak istiyorsunuz ?
İhtiyacım olduğundan ötürü iptal ettim fakat 1-2 ay sonra tekrar bes için başvuru yapacağım.