Merhaba R10 Ailesi İyi forumlar,
Mart 2021 tarihinden beri bes hizmetinden yararlanıyordum ve 12.12.2024 Perşembe tarihinde bes iptali için form doldurup verdim bunun sonucunda 20 iş günü içerisinde işlem tamamlanacak denildi ve ayrıca yeni yılı bulmaz denildi. Çevreme ve bes iptal ettiren iş arkadaşlarıma sorduğumda 1 haftada ücret yattı denildi. Bu süreç genellikle ne kadar sürede sonuçlanıyor ve ücret hesaba yatırılıyor? Ayrıca arayıp iptal işlemini hızlandırma ve ücreti daha hızlı alabilme şansım var mıdır yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden yardımlarınız ve geri dönüşleriniz için teşekkür ederim.