Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, etiket için teşekkürler.

İlgili eğitim: https://www.r10.net/site-ici-seo-opt...-127760-a.html
WhatsAp üzerinden iletişime geçiyorum uygun mudur?