Merhabalar. OBS ile yayın açmaya çalıştığımda sürekli kare kaybı yaşıyorum. İnternetim 1000/100 MBPS, bilgisayarımda i7-11700K işlemci ve 3070 ekran kartı var. Yayını işlemciden de versem, ekran kartından da versem sorun aynı devam ediyor. 6000 bitrate verdiğim halde sürekli 1500-4600 arası dolaşıyor. Yayına giden görüntü sürekli donuyor, donmasa da çamur gibi görüntü kalitesi var. Format attım, kendi internetimi başka bilgisayar bağlayıp aynı ayarlarla yayın açtım sorun yaşamadık. Benim kasamı aktif yayın yapan kardeşimin internetine bağladım yine aynı. Anlayan bir hocam yardım edebilir mi?
WhatsApp üzerinden yazabilirsiniz.