Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone fiber bak ben 100 mbit 170₺ kullanıyorum engelli tarifesi
Fiber yok hocam ADSL 16Mbit zorla veriyorlar. Daha öncesinde 32MBit kullanıyorduk, bi yol yaptılar herşey berbat oldu. 3 5dk da bir internet kopuyor modemden dediler onu da değiştirdik yine aynı.