Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her gmaile girip bu imap ayarını açmamız gerekiyor doğrumudur , eğer öyle ise buna ayıracak zamanım yok hocam mailleri bir kez kullanıyorum onay kodunu almak için txt dosyasında bulunan maillere girip onay kodunu çeksin istiyorum
IMAP varsayılan olarak açık sanırım tam bilgim yok.
https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=tr