Selamlar, aklımda olmasına rağmen yoğunluk sebebiyle açamadığım bir teşekkür konusu. Yaklaşık 1 hafta önce bir hata çözümü için tanışmış olduğumuz @cycetin;'e nezaketi ve güzel düşüncesinden dolayı teşekkür ederim. Büyük şirketlerin birçoğu dahi iş görüşmesinde bu tarz jestleri bırakmasına karşılık sorunu çözememiş olmamıza rağmen sorunla ilgilenip emek harcadığımız için kahve ısmarlama teklifinde bulundu. Her ne kadar teşekkür edip sorunu çözemediğimizi belirtsekte hocam ısrar edince kabul ettik. Kendisine bu güzel davranışı ve ticaret ahlakı için teşekkür ediyorum. Karşısına kendisi gibi ticaret etiğine karşı hassas insanların çıkmasını diliyorum.