NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xenforo ise VVarez kullanma tüm eklenti ve yazılım lisanslarını kendi yerinden al. Gerisi gelir inş. Yoksa boşa çaba.
Lisanslı olarak satın aldım. Özenle hazırlandı her şey. Umarım dediğiniz gibi başarılı bir şekilde ilerleyebilirim..