Şahsi fikrim Egea, hem modeli daha yüksek bunu deme sebebim ikisi de dolu paket değil. Fluence Sensör filan var demişte onlar artık 2-3bin'e takılıyor çok bir özellik değil şahinlerde bile var. KM daha düşük, yakıt olarak daha tasarruflu diye biliyorum. Egea'nın yıllık vergisi daha az, 1.3 Multijet güzeldir kullandım. Tabi ki bu tamamen şahsi düşüncem ve araba alırken kaza sorgusunu plakadan değil, şase numarsından yapınız. Dolandırıcılar araç satılana kadar üstüne farklı plaka takabiliyorlar. Şase oynanmadığı sürece aracın gerçek kaza raporunu verir. Şimdiden kazasız belasız binmek nasip olsun.