Normalde büyük firmalar kendi deposunu kullanır dediğiniz sistem raf takip sistemi (ioentegre) vb sistemler daha küçük firmalar için depodan satış yapan lojistik firmalarıda var dediğiniz gibi bırakıyorsunuz onların sistemi üzerinden gönderimi sağlanıyor yalnız örneğin depoya 100 ürün gönderdiğinizde 10 tanesi falan ya toplamada zarar görür ya çalınır ya kaybolur ona göre gönderim yapmanızı öneririm