çok tırt bir yapısı var ya gereksiz strese sokuyor, Beni başladım öğreneyim diye app yaptım google login iğrenç habire çakışıyor run ios yapmayınca proje patlıyor bu sefer expo mobilde açmıyor, expo start verince proje patlıyor acayip yordu Beni de.
Expodan mı build ediyorsun tam olarak neler yaptığı yazarsan bakayım belki uğraştığım yerden çıkar
Hocam baya yorucu bir iş gerçekten ya.. expodan built ediyorum hata veriyor her türlü alternativi deniyorum işte sürümler vs yok yine aynı yahu uygulamayı deneyeceğim apk build alıp yapamıyorum.