arkadaşlar run gradlew hatası veriyor hatanın detayı da yok çözemiyorum yardımcı olabilecek var mı?
çok tırt bir yapısı var ya gereksiz strese sokuyor, Beni başladım öğreneyim diye app yaptım google login iğrenç habire çakışıyor run ios yapmayınca proje patlıyor bu sefer expo mobilde açmıyor, expo start verince proje patlıyor acayip yordu Beni de.
Expodan mı build ediyorsun tam olarak neler yaptığı yazarsan bakayım belki uğraştığım yerden çıkar