Bende haliyle taşıdım comnet yüzünden ama kullandığım en iyisi comnet ucuz etin yahnisini ben güzelce yedim geçişte 1 gün sürmedi bi eziyette çekmedim kötülemenin pek bir anlamı olduğunu düşünmüyorum