1.2M bütçemiz var ve bu konuda tecrübeli ya da bilgi sahibi arkadaşlardan fikir istiyorum.
İki seçenek geliyor aklıma
İlki 12 taksit ile 300K kredi çekip 1.5M bütçeye ev alıp kredi kiraya vermek krediyi kira yardımıyla ödemek çok iyi daireler olmasa bile orta seviyeli bir şey alabiliyoruz

ikinci seçenek ise 15 taksitle 500K kredi çekip üstüne +400 ekleyip toplam 900e araba almak kalan 800ü faize atıp her ay gelen faiz tutarı ile kredi ödemesini yapmak, bir yılın sonunda ya da aldıgım andan itibaren araba sat al yaparak biraz bütçeyi artırabilmek yıl boyunca. En kötü ihtimal arabayı yıl sonunda satıp ev almak

siz bu durumda ne yapardınız?