Mahkemeden celp geldi mi ? Uyap kayıtlıysan oradan da gelmiş olabilir. Gelmediyse bir telefon için gerek yok. Bazen doğru bazen yanlış oluyor bazen de önemsiz..
Jandarmanın evinden alıp adliyeye mahkemen var diye götürülüp pardon yanlışmış diye geri götürülen kişiler de var Görürse o hatırlar
Çok önemsemeyin telefon işlerine. Çok gerekliyse mahkeme zorla getirir arabayla gider gelirsin işte rahat olur