Bana da aynısı oldu bi arkadaş şikayetci olurken benim adımı geçirmiş, mahkemeden bir gün önce beni habersiz evden almaya geldiler karakolda bekleteceklerdi bir gün boyunca üstelik geldiklerinde kendileri de hiç bir şey bilmiyordu ne için çağrıldım vs sistemde gözükmüyormuş falan. Sonra akrabalar falan geldi izin vermediler yarın bu saatte karakola gelmezseniz tutuklama çıkarılır falan diyip gittiler, maalesef oluyor böyle durumlar .