Twitter Hesap Sağlayıcısı
Merhabalar bugün beni sabah karakoldan aradılar yarın saat 10 da XXX asliye ceza mahkemesinde duruşmanız var bilginize olsun diye arayıp kapattılar. Adliyeye gittiğimde bugün bana hiçbir şekilde bilgi vermediler kim beni tanık yazdırmış, olay ne hiçbir şekilde bilgim yok..
Yarın saat 10 da duruşma var ve ben tanık olarak gidiyorum, olay ne kimin tanıgı olarak yazılmışım haberim dahi yok? Bu durum nedir nasıl oluyor süreçler nasıl ilerliyor? Dualarınızı bekliyorum