Christopher9020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maasinin 4 de 1 inden fazlasini hic bir suretle kesemezler.Maas bankasi icra uygular ama 4de 1 inden fazlasini uygulamasi yasal degil. Borcun maas bankasina ise krediyi otomatik alir. Bankaya ve bbdk ya basvur, maasinin hepsinin kesildidigini yasal tutsr olan 4de 1 inin kesilmesini, fazlasinin kesildigi taktirde yasamini idame ettiremeyecegini bildir bloke kalkar. Ama her turlu 4 de 1 kesilir maasin
Teşekkürler hocam borcum maaş alacağım bankaya değil, sadece girip uygulamadan maasimla odemelerimi yapmak istiyorum, emekli gibi inşallah gidip bankadan çekebilirsiniz demezler