Merhaba arkadaşlar, telegram grubuma dışarıdan chat id ile otomatik mesaj geliyor. Ancak grup üyeleri grubun ikiye bölünmesi mesajları da ona göre gelmesini istiyor. Benim çözümüm 2 grup kurup farklı chat id ile mesajları yerine ulaştıracağım.

Ancak aynı grup içinde Konular bölümünü açsam farklı chat id olur mu? GetmyChatID diye bir botu gruba ekledim. O sadece konulardan Genele id mesaj atıyor. Sanki benim anladığım ne kadar konu olursa olsun, grubun tek bir chat id olabildiği gibi.

Sonuç olarak Grupta ki Konuların farklı ID si var mı?