Spam bir karakter işte süresiz uzaklaştırılmaması şaşırtıcı.
Kesinlikle katılıyorum.
Bot hesap gibi her konuda mesajı olan birisi..
Çok mesaj yazmak niteliği artırmıyor neyse ki...
BURADA açtığım konuda yazmıştı.
O zaman tanıdım.
PM'den yazdım ama hiçbir şekilde dönüş yapmadı.
Zaman kaybettirdi bana.
1 hafta sonra da hiçbir şey olmamış gibi arkadaşlık isteği gönderdi.
Yerinde bir karar olmuş.
Yönetimi kutluyorum. 👏