online başvuru sonrası bende söylediğimiz şekilde telefon ile bilgileri verdim, kimlik fotokopisi ve e-devlet prosedüründen bahsetti tamam dedim daha önce de hat taşıdığım için detay sormadım, e-devlete girdim başvuru yok şimdi müşteri hizmetlerini tekrar arıyorum ,dediğinize göre onlar işlem yaptıktan sonra e-devlette ben görebiliyorum.