SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
referansınız ile transfer başlattım, e-devlet üzerinden https://turkiye.gov.tr/btk-abonelik-nakil-basvurusu giriyorum netgsm yok , kimlik fotokopisi yükledim sistemden.
Telefonla ara süreç daha hızlı ilerliyor. Onların aramasını beklersen uzun sürer. Sabah kalkınca direk ara. Müşteri hizmetleri yardımcı oluyor. Telefon onayı olmadan gelmiyor e devlet onayı.