Ben iptal ettim, modemi iade edin diye bir mesaj geldi.
Soru parayı geri alabilecek miyiz sorusu olmalı bence, harcama itirazı ve thh basvurusu yaptık her ihtimale karşı.
Parayla ilgili bir sorunum yok hocam, zaten 12 gün kalmıştı bitmesine iptal işlemi bekliyor sadece benim açımdan şimdilik sorun bu.
senin iptal işlemin gerçekleşti mi peki yoksa panel de İptal Bekleniyor mu yazıyor?