Eğer hiç internet kullanmayacaksanız, iptal ettirin. Ama internet kullanacaksanız o adreste, geçiş yapın farklı firmaya. Yoksa yeni başvurularda kurulum+aktivasyon bedeli ödersiniz. O da en kötü 900TL.
Ben Comneti komple iptal ettim zaten hocam. Kablonet de geçiş yok direkt yeni abonelik başvurusu yaptım aktivasyon ücreti yok.