Yönetim bir karar almışsa saygı duyarız. Bizim görmediğimiz ve bilmediklerimiz onlar daha iyi bilirler.

Bu kişi bir kaç defa arkadaşlık isteği gönderiyor du dürtmeler cabası.

Instagram eski hesap almak için konu açmıştım bir ara. Konuma yazıp Whatsapp ulaşın yazdı. Kendisine yazdım aciliyetim vardı o sıralar... Bana R10 üzeri teyit mesajı yazın demişti yaptım. Tekrar kendisine Whatsapp dan yazdım görüldü yaptı. Cvp yok herkesin vakti kendine kıymetlidir yinede geçmiş olsun.