yorumlardan anladıgım,kanva ya bakayım bi

excelden filan çevirmek istemiyorum dedigim gibi.excelde yaparsam excelde bırakırım zaten,çeviripte ugraşmam onla.pcde acrobat reader ve photoshop var bu arada ama onlardan oluşturamıyoruz anladıgım kadarıyla.kanva hesabı uçmuştu,onu yenileyip ordan bakayım en iyisi