ercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yunan'dan vize aldığın zaman Yunan'a çıkmana gerek yok o halde. Yunanistan Schengen vizesi veriyor. İsterseniz ilk girişi İtalya'ya yapın hiç sorun yok. Sadece sorun şu ki birdaha Yunan'dan vize almak istersen, ilk girişin farklı ülkeye olmuş ise %99 oranında direk red yiyeceksin.

Ayrıca aracı firmalara neden para kaptırıyorsunuz anlamış değilim. Evrak hazırlamak yarım günlük iş. E-devlet'ten alınanlar, işyerinden veya şirket isen muhasebeciden alınan evraklar, banka hesap dökümleri, dilekçeler.. Ben 15 yıldır kendim alıyorum vizemi 1 kere aracıya para vermedim.
Hocam zaten ben kendim Mali Müşavir stajyeriyim. Danışmana kendim 45 tane evrak hazırlayıp teslim ettim. Tüm evraklar yedekli ve bilgim var. Ancak süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum.